Cumartesi, Temmuz 01, 2006
Kolej'de dayak+Abartmamak gerek (Halil Zoral’dan)
Orta okulda iken ufak tefek olaylar olurdu ama onlarda cetvelle
parmak uçlarına vurmak filan gibi(Rahmetli Hakkı Bakkal mesela).
Nesrin'in babası Sputnik Hüseyin Hocadan çok korkar ve çekinirdik,
ama kimseye dayak attığını hatırlamıyorum.

Daha önce anlatmıştım. Ben bir kere kızlarla birleştiğimiz sene
Matematik Hocamız Mr. Smith'den çok haklı bir tokat yedim.
Adam arka sıralarda biriyle meşgulken, ben güya çaktırmadan tahtaya
bir kova resmi çizip GS 5 : FB 0 yazdım.
Tabii sınıfta tahtaya bakarak keh keh, kih kihler başladı.
Mr. Smith de duruma muttali oldu.
Kim yazdı bunu lan dedi(Tabii Ingilizce olarak).
Bu gibi durumlarda itirafın best solution olduğunu bildiğimden derhal
elimi kaldırıp, 'Ben' dedim.
Adam da gayet haklı olarak demedi ama herhalde içinden söylemiştir;
'Ulan burası Dingo'nun ahırı mı, ben de eşşek başımıyım yoksa
Matematik Hocası mıyım' diyerekten bana bir tokat çaktı.
Hiç üzülmedim, kafaya da takmadım, çünkü hak etmiştim.
Ha şunu da eklemeliyim ki, Liseye geçtikten sonra bize değil dayak,
dokunacak bile muavin, müdür anasının karnından doğmamıştı.
 
posted by Turkish Digest at 07:53 | Permalink |


0 Comments: