Salı, Haziran 27, 2006
Selale Savas dan bir ani
Belki cogunuz biliyorsunuzdur, annem Nermin Yasaroglu ben 64 senesinde mezun olana kadar kolejde sanat tarihi hocasiydi. Bu arada son sene benimde hocam oldu. Sorulari hep gizli tutardi, onun icin bende bilmezdim. Fakat her yazili imtihandan sonra, yanliz benim sinifin (6B) degil, annemin gittigi diger siniflarinda haylazlari imtihan kagidini yenilerler ve bende evde binbir macerayla kagitlari degistirirdim. Bu isten benim hicbir cikarim olmazdi ama sadece o yakalanabilme heyecanini yasamak icin yapardim. Soyleki, annem kagitlara not vermeye basladiginda, ben aa bakim, su ne yazmis, bu ne yazmis diyip, annem bakmazken, kagitlari yanimdaki defterin icine koyar, hemen odama gidip o kagitlari yenilerinle degistirip, hic bir sey olmuyormus gibi geri gelip digerlerinin arasina sokustururdum.
Seneler sonra bizim siniftan biri (Ali Kakici) annemle bir yerde karsilastiginda anneme sanat tarihinden Selale sayesinde gectik gibi laflar etmis. Annem tabii cok bozulmus, bana dogrumu, boyle bir seyi nasil yaparsin? dediginde ben tabii hemen inkar ettim. Hala bilmez.
Sonra birde baska bir olayda annemin sayesinde Cezmi beyden nasil ihtar aldigimi yazarim.
 
posted by Turkish Digest at 21:53 | Permalink |


0 Comments: