Salı, Haziran 27, 2006
Halas Basatemur dan
Orta II. Din dersi optional. Sinifin yarisi aliyor, yarisi almiyor.
Hadi dedim, ish olsun bende aldim. Hoca son final imtihanini yapacak.
Sinifta dersi almayanlar sag tarafa almayanlar sol tarafa oturtuldu. Kagit, kalem hazir. Ben din kitabini Ayshe diye bir arkadasha verdim. Benim adima bi guzel sorulara cevap verip, imtihan kagidini doldurup hazirlicak ve son anda kargalshaliktan istifade ben ondan kagidi alip hocaya vericem, simple mi simple.
Doable mi doable..
Imtihan bashladi, essay, 10 tane soru var, Hz. Muhammed'in hayati, savashlari, dualar hakkinda filan.
Ben kitap acmamishim. Ama bi sheyler yazmak lazim. Ne yaziyim ne yziyim da hoca beni meshgul gorsun, tuttum bir gun evvelki Galatasaray fenerbahce machini anlattim, yorumlarimla birliklte, metin gole gidiyor, 18 e daldi.
Kuchuk Ali, Buyuk Ali, Lefter. Arttik ne sachmalamak gerekliyse sachmaladim. Iki sayfa doldurdum. Zil chalmak uzere, Ayshe ile yaklashim planlari kuruyorum, kagidi alayim diye. Ayshe bi isharet chakti "Tamam" diye. Yavashca pozisyonumu aldim. Hoca kagitlari onden toplamaya bashlayacak diye bekliyorum, hatun grelip once benim elimdeki kagidi sokup almasin mi? Childiricam, "hocam adimi yazmadim galiba, geri verin de yazayim" numaralari, i-ih sokmedi, kadin bakti yazmishin yazmishin dedi. Aldi gitti. Bayilicam, ogretmenler odasina koshup acaba kagidi degishtirabilirmiyim. Olacak shey degil. Ertesi ders hoca geldi, "sen delimisin nesin kizim' dedi.'Hocam chalishmamistim, bosh kagit vermeyeyim dedim. N'olur bana bir hak daha taniyin 'dedim, tanidi hatuncuk, da 5 alip gechtim.
Yaaa ishte boyle.
 
posted by Turkish Digest at 21:56 | Permalink |


0 Comments: