Salı, Haziran 27, 2006
Gulay Berryman/Sezgi Toruner Halluma anilari
Gulay:
Halluma nezle olanlara zorla amonyak koklatirdi !!!!

Sezgi:

Gulay hanim,Gulay hanim!!
Halluma nezle olanlara degil,labratuarda seninle benim gibi,ders dinlemektense konusmayi tercih edenlere, yanlarina giderek o amonyagi burunlarina tutar zorla icimize cektirtirdi!:-)))

p.s.
Galiba 1981-82 gibi rahmetli oldu.En son 1979 da Datca Aktur'da gormustum.

Gulay:
Rahmetli ne sadik hocaymis, bak bunu unutmusum:)))

Ama Hayal Mumcu'nun derslerini asip (carsamba ogleden sonra) sinemaya gittigimizi hatirliyorum.

Hilmi Bozcaadali ile Ben Hayal Mumcu yuzunden disipline cikmistik. Bir keresinde kavun yerken yakaladi - yakalandigimizi gorunce ona da ikram ettik ama yumusatamadik. Kavunu bir ucuncu sahis getirmisti ama ismini hatirlamiyorum. Ikinci defa arkada kagit oynuyorduk - bir de baktik bizi seyrediyor!!!! Butun bunlar asagi katta bize slide gosterdigi salonda olmustu. Kadincagiza az cektirmedik...
 
posted by Turkish Digest at 22:01 | Permalink |


0 Comments: