Perşembe, Haziran 29, 2006
Olcay Ayanlar - Batuman' dan anilar
Ben J subesindeydim. Lise boyunca simdi anlatabilecegim enteresan sey yapmadim, okulu pek sevmedim.
Maalesef cok ders calisirdim- ve belki inanmazsin- sanki calisip universiteye giremezsem sonsuza kadar TED'de kalmak tehlikesi bana gercek gelirdi. Ben ilk okuldan lise ye kadar TED deydim. Ilk okul enteresandi hic olmazsa ingilizce, okuma ve aritmetik ogrendik. Fakat butun egitim yillari cok violent geldi bana. Etrafimda dayak ve ceza beni cok rahatsiz etti, dolayisi ile hic haylazlik yapmadim ve butun hocalardan gicik kaptim-especially muavin'ler-, 2 exceptions. I liked Mr. Browning and I lived next door to Mr. Reynolds who gave me a ride home frequently, cok komik hikayeler anlatirdi, o kadar. Maalesef kopya da cekmedim.
Makyajsiz matematikciyi hatirlar gibiyim galiba adi R (retting?) ile basliyordu ama unutmusum. Bize Fraizer ve Hadi bey math okuttu, and the idiot who taught physics is well known. Ustune ustelik I was not a popular girl AT ALL!, I was always suffering from one heartbrake or another it was really awful. I had nice friends.

Halil Zoral: Bu Math Dept. Chief Ms. Rattee olmali, ben ... ttee'sini hatirlamistim R....'si de senden geldi.
Senin Kolej yillarini adeta bir kabus gibi hatirlamana üzüldüm, halbuki benim en eglenceli yillarim oldu bu yillar, oturup yazsam neredeyse bir kitap olur.
 
posted by Turkish Digest at 04:53 | Permalink |


0 Comments: